Onze visie

Het actief laten beleven en ervaren zorgt, meer dan het bieden van informatie, voor het meest impactvolle en blijvende resultaat. Het juist inzetten van een ervaring helpt bedrijven om hun verhaal over te brengen op individuen, groepen, klanten of personeel en hen zo te inspireren of te motiveren. De vijf merken van DRG verzorgen, afzonderlijk of gezamenlijk, een complete en onvergetelijke ervaring. Innovatie en creativiteit zijn kernwaarden van de organisatie, waardoor de klant altijd gegarandeerd is van originaliteit.

DRG is voortdurend op zoek naar uitbreiding van kennis en expertise om in de steeds veranderende behoeften van onze klanten te voorzien. Wij bundelen krachten door het sluiten van allianties, wij investeren in online mogelijkheden en wij zorgen ervoor dat onze collega’s constant op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

In een wereld die steeds bewuster met haar omgeving omgaat, staan wij vooraan om op zoek te gaan naar duurzame alternatieven voor onze opdrachtgevers. Wij bieden hen diverse opties en indien gewenst adviseren wij hen bij het maken van sociale en duurzame keuzes. We worden enthousiast van opdrachten met maatschappelijke relevantie en dragen graag bij aan de impact ervan.

Kortom, wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan een verbreding van de wereld óf het wereldbeeld van mensen. Hiervoor gaan wij over grenzen, van landen en werelddelen, maar ook van onze creativiteit en organisatiekracht. Wij blijven onze grenzen verleggen om telkens de verwachtingen van onze klant te overtreffen.